Известие

Collapse
No announcement yet.

два въпроса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • два въпроса

    та значи въпросите ми са повече от елементарни, но все пак няма откъде да ги зная.
    1. не трябва ли и на дясната предна врата стъклото да се свали/вдигне автоматично само с едно натискане на копчето, както на лявата врата или трябва да се задържа ??
    2. глупаво ли ще е да махна ограничителя от долната страна на педала на газта?

    sigpic
    Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
    http://caralyze.bg/user-car/12/42


  • #2
    За 1вия ти въпрос и при мен е така, както и при много други автомобили. По-евтино е явно и все пак шофьора е по-добре да кара от колкото да си държи копчето и да си сваля джама, докато за спътникът му това няма значение

    Comment


    • #3
      абсолютно, и аз само до този извод стигнах, тъй като беше най-логичен. но в последствие ми се стори глупаво..

      sigpic
      Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
      http://caralyze.bg/user-car/12/42

      Comment


      • #4
        добре, а като махна тоя ограничител (болт) под педала на газта, би трябвало да се увеличи хода му, нали? как мислите?

        sigpic
        Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
        http://caralyze.bg/user-car/12/42

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от albuss Покажи съобщение
          та значи въпросите ми са повече от елементарни, но все пак няма откъде да ги зная.
          1. не трябва ли и на дясната предна врата стъклото да се свали/вдигне автоматично само с едно натискане на копчето, както на лявата врата или трябва да се задържа ??
          2. глупаво ли ще е да махна ограничителя от долната страна на педала на газта?
          НЬИЕ на 1вия и НЬИЕ на 2рия!!!!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от albuss Покажи съобщение
            добре, а като махна тоя ограничител (болт) под педала на газта, би трябвало да се увеличи хода му, нали? как мислите?
            По първия въпрос са ти отговорили, гледам.

            Ходът ще се увеличи, но е лишено от всякакъв смисъл. Няма да тръгне повече колата. Дори и да беше с жило газта, пак нямаше да има никакъв смисъл. Навремето беше много модерно да се кривят педалите на газта, че да може да ляга до пода
            Така или иначе на жтд-то педалът управлява потенциометър, който шушне на компютъра да пуска колкото си трябва нафта
            Карай си и си свиркай
            Last edited by trustworthy; d.m.y г., 21:02.
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от albuss Покажи съобщение
              добре, а като махна тоя ограничител (болт) под педала на газта, би трябвало да се увеличи хода му, нали? как мислите?
              Колата няма да започне да върви повече като махнеш болта..само може да се прецака нещо,всичко е изчислено!Щом е направено не е декоративно..

              Бог прощава JTD-то НЕ!

              Comment


              • #8
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:29.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                  Трябва ви помощник за да разберете има ли смисъл упражнението.Ако при напълно натикнат педал дроселовата клапа не е напълно отворена то си е желателно да се регулира болтът.Помощникът е за да натиска педалът или да гледа клапата.
                  Бронята на жилото има един пластмасов накрайник който понякога се чупи и тогава се налага реглаж.Същото се получава и при смяна на жило.Ако клапата е отворена на макс а педалът има още ход,при по свирепо натискане стигаме до по-горното полужение(счупен накрайник).
                  Всичко това е вярно, ама за коли със жило. Темата обаче е за JTD. Там НЯМА жило. Моля четете по-внимателно.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    ---
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:29.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                      Ами уж внимавам.... .Така и не ми стана ясно как разбрахте че темата е за JTD .Изглежда ползвате жокери някакви!А-а-а-а!
                      Извинявам се за недоразумението!
                      trustworthy спомена, че е ЖТД, тъй като знае каква е.
                      благодаря ви за инфото!

                      sigpic
                      Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                      http://caralyze.bg/user-car/12/42

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                        Ами уж внимавам.... .Така и не ми стана ясно как разбрахте че темата е за JTD .Изглежда ползвате жокери някакви!А-а-а-а!
                        Извинявам се за недоразумението!
                        Ванка,одъртяваме и почваме да не виждаме добре,а другите си мислят,че оглупяваме!Но от ЕГН-то няма мърдане!
                        Все пак да обобщиме:Болта под педала има две функции:
                        първата е да не скъсаме жилото или да счупиме потенциометъра.Каквото има.
                        Втората е да си регулираме нивото на педала,но то винаги е придружено с корекция на жилото или потенциометъра така,че да не се повредят при пълна газ.
                        Мисля,че обобщих нещата или ги обърках напълно!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Затова е полезно да се пише модела и марката на колата в подписа.
                          Иначе жтд-тата се надушваме и се знаем
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:30.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                              Е то има само една марка коли, моделът вече е друга бира.
                              По пушекът ли се надушвате бе!?Да не карате с фритюрниково олио ей!?Не че някой не си карат така колите вече доста години ама... да не вземат да ви линчуват тука.
                              mordohy то ЕГН че отскочи доста е факт, но в случая никъде не пишеше какъв е моторът.Какво съм виновен аз че съм вечно хремав(позамириса ми то ама като не вярвам на обунянието си...).А твърдението че болтът регулира полужението на педалът е малко пресилено.Регулира само полужението при напълно натиснат педал.
                              как да не пише бе Колега!
                              В подписа на човека пуснал темата си пише че колата е Alfa Romeo1.9 JTD и дори има снимка на колата и че дори кара от 5 години 1 месеца и 4 дни!
                              145, 1.6 I.E. Boxer
                              Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
                              Subaru Legacy 2.5

                              Comment

                              Working...
                              X